Athos. Fără Porthos, Armis și chiar și fără D’Artagnan.. 🤣

Voi nu v-ați săturat niciodată de voi? Sunteți niște fericiți în toată legea. Eu una m-aș schimba, fie și cu un bolovan nesimțitor, cu un indiferent curs de apă, care orice i-ai face, el tot curge, nu contează pe unde, dacă-i pui stavilă, curge pe oriunde, nu stă să-și facă procese de conștiință : << Am luat pe sus o casă, o mașină, niște animale, vreun om – doi. >>. Nu : curge și nici că-i pasă nici de-ar fi ( nu știu cine, Bau-bau, Papa Pius, nu știu care de prin țara Munteniei, Calinic, parcă).
Vreau și eu să fiu nepăsătoare. M-am săturat să sar de cur în sus, de fiecare dată când o știre mă scoate din papuci. Și mă scoate. Mă scot #afuriseniile proferate cu inocent..– nu, nu cu inocență : cu prostie.
Adevărul? Fix nici în cur nu mă doare de afuriseniile popilor, care dacă ar fi catolici, am putea spune că îs mai catolici ca Papa. Nu sunt altceva decât niște nătărăi, care nu-și cunosc interesul ( Interesul poartă fesul! – nu știu ce ar vrea să spună, poate era vorba de vreun Pașă, vreun purtător de fesuri dintre pașalâc și Înalta Poartă).
Măi și-mi vine să-i trimit bezele lui Erdogan :
– Bine v-a făcut! – eh, ce-o să-i faceți că bazilica e acum moschee? O să-i luați boii de la bicicletă!
Mă…fac eu ceva pe afuriseniile alea. Nu înțeleg că își îndepărtează creștinii de la ortodoxie. Că așa, cu femeile alungate, să-mi zică popa ăl mare, Patriarhul care va să zică :
— Ce diferență e între ortodoxia lu’ matale, și incriminatele declarații misogine, a fraților interziși de Meta? Hă? Așa-i că te-ai căcat în pălărie și nu ești mai diferit de orice obër – golan? Nu ești. Pot depune mărturie!! Ai grijă de Gretele alea, că-s periculoase. Ai grijă nenea părintele!! – că și eu am contul sub avertisment, tot pentru misoginism.
Mno, dar eu sunt om, nu-s lider religios. Pe mine nici în cur nu mă doare, că-i rău : marea majoritate a textelor de aici, sunt mutate. Dacă-mi pierd contul, intru din contul din care unii utilizatori fug de Dracu, pe numele lui Diavolul Șeitan.

Eh, vedeți dar de ce mi-ar conveni să fiu bolovan ori fir de apă curgătoare? Uite-așa m-am săturat de mine : n-am tihnă, uitându-mă la ce de Athos-uri fără Pothos și Aramis, și mai cu seamă fără D’Artagnan, sunt în sânul bisericii care își alungă oile credincioase, sub pedeapsa afuriseniei.

( Poze? Aici? Ce poze să pui aici? Un drac ieșind din Iad, cu o furcă de aia ca a lui Neptun? N-am bre. Am descărcat niște leșinături, cu chip că voi scrie o poezică. Nu-i. Muza mea zace beată într-un șanț!!!! 🤣)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.