Teoria conspirației pe facebook ( râsu’-plânsu’)

1).Mă rog : deschid și eu odată la o lună – două contul ( facebook) și m-aș cruci, dacă aș obișnui să fac asta. Dar nu, numai mă mir :
—Bre, o parte din voi ar trebui să treacă urgent pe la doctorul psihiatru..
Nici mie nu-mi place că România a intrat într-o alianță păguboasă, dar de aici și până la momentul în care arăt cu degetul pe americani, că din cauza lor sunt cutremure în Turcia..? – mai va. Că părinții și alții mai în vârstă din familia mea, m-au trimis la școală bre, și acolo am învățat din clasele primare că există fenomene naturale și care nu pot fi combătute de om. Planeta e șeful, nu omul. Și toate continentele, tot uscatul, ba chiar și oceanele Terrei, se află deasupra unor plăci tectonice. Plăcile astea nu sunt dintr-o bucată. Se mișcă deasupra unor materii incandescente, și din cauza fluctuațiilor de temperatură, nu stau fixe. Din când în când se mișcă. Așa stând lucrurile, câteodată continente întregi se pot rupe, se deschid falii adânci..
Bă oamenii lui Dumnezeu, deșteptați-vă, că șade rușine să fii prost, și lumea cu scaun la cap te ocolește dacă persiști în nebunie.

Ei drăcia Dracului. Ptiu!

2).Da, n-am zis-o eu, un amic din G+ a zis-o :
— Ăștia sunt, cu ăștia defilăm.
Dar nu-i chiar așa, în puterile mele stă decizia de-a scoate din flanc pe cei care habar n-au să bată pas de defilare. Nimeni nu s-a născut învățat, toți au adăugat cunoștințe din pruncie. Mai întâi de la părinți și de la alții din familia lărgită. După care au mers la grădiniță și acolo au învățat ce înseamnă disciplina : ore de joacă, de stat treaz, de atenție asupra unor noi cunoștințe în ton cu capacitatea copilului, apoi la școală, un învățător le-a pus condeiul în mână, și după puteri și programa școlară, le-a explicat mersul lumii, socotelile simple, un pic de geografie, tot așa de puțină istorie, și elemente de fizică mecanică, și simple amestecuri, care sunt noțiuni primordiale din chimia organică. Dacă au fost atenți și un pic isteți, au prins câte ceva, și-au completat cele puține aflate, citind, ori întrebând adulții din cercul lor. Unii au ascultat la radio, alții au urmărit emisiuni educative la televizor. Și au ajuns, după liceu, oameni aproape compleți. Unii au decis să urmeze studiile într-o facultate, au vrut să știe și mai mult. Și bineînțeles au citit și mai mult.
Așa stând lucrurile, copilul devenit adult, a acumulat cunoștințe, dacă a vrut, dacă a avut un IQ superior. Dacă nu a rămas tot cizmă. Și nu poți cere hnri cizme să judece limpede.
Rău e când o cizmă decide să facă politică, ori să scrie articole. E rău fiindcă teoria conspirației, e tot ce pot ei elabora și transmite lumii. Și ceea ce e și mai rău, e că sunt alții și mai proști ca cizma, și cască și ochii și gura și repetă tâmpeniile cizmei.
Eu nu sunt deșteaptă pe cât mi-aș dori, însă nu mă voi opri niciodată din a studia. Și niciodată nu mă voi lansa în a scrie articole care să producă panică în rândul celor care au studiat mai puțin, sau sunt înclinați să creadă tot ce aud sau citesc. Nu-i mare lucru ceea ce fac eu, însă dacă toți oamenii ar face asta, nu ar mai exista spitale de psihiatrie supraaglomerate și nici pușcăriile nu ar fi pline până la refuz cu tot soiul de criminali de drept comun.

E obositor să trebuiască să studiezi? Este, dar e benefic. Altfel chiar va veni apocalipsa din pricina nebunilor care nu sunt internați într-un ospiciu.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.